okei, en oo taas kirjotellu pitkään aikaan, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan xD Oon niin onnellinen, vaikka yksi mun tärkeimmistä ystävistä muuttaa ulkomaille, oon silti onnellinen, oon onnellinen, koska se on onnellinen... vaikka en enää voi vaan mennä jutteleen sille, en pienestä surustani huolimatta ole onneton tai masentunut sen takia. "Elämä liikkuu ei se voi seisahtua, kaikki muuttuu, mutta antaa sen muuttua." niin totta, en mä voi takertua menneeseen, täytyy iloita siitä, mitä mulla on... ja enhän mä sitä ystävää oo menettämässä, voin edelleen kirjotella sille kuulumisia jne. :DD se on edelleen mun ystävä, ei se mihinkään katoa! <3 tosi ystävyys on ikuista!! <3

Tänään käytiin kaverin kanssa hesessä ja tuli tosi läski olo, etenkin sen jälkeen ku meijän koulun terkka tuli sinne -_-' mut hei kerrankos sitä eletään :P Olin hoitamassa yhtä pikkutyttöö, joka tyhjensi niiden keittiön kaapin eväsretkee varten, on ne pikkulapset vaan niin fiksuja xD Niillä on kolme saksanseisojaa, ja ne on aivan ihania! <3 koirat on!! <3 mä oon koko päivän miettiny minkä rotusen koiran otan sitte joskus, enkä pääse sopuun itteni kanssa... koirarotuja on liikaa siihen, että mä voisin valita vaan yhden. En osaa päättää... onneks on vielä aikaa päättää :) omat koirat voi hyvin ja molemma elää toivottavasti vielä pitkään <3

ja hei, mie oon ihastunu korviani myöten! ;) hih <3